Dieta dla włosów

Nie wszyscy wiedzą, że zdrowa dieta korzystnie wpływa nie tylko na stan skóry, ale także na wygląd włosów. Warto wiec wprowadzić do diety kilka zdrowych produktów, aby cieszyć się pięknymi i zadbanymi włosami. Na przykład łosoś, warto go jeść po to by mieć zdrową skórę głowy, na co wpływają zawarte w łososiu kwasy omega-3. Należy jeść także jajka w różnych postaciach, bo są one źródłem protein i zawierają biotynę oraz witaminę B-12. Mało popularne u nas ostrygi również są wskazane ze względu na dużą zawartość cynku. Znaczne ilości cynku znajdziemy także w pieczywie razowym, które poza tym zawiera żelazo i witaminy z grupy B. Należy spożywać także ciemnozielone warzywa takie jak brokuły czy szpinak, bo są tam witaminy A i C. W diecie powinno znaleźć się także dużo marchewki, która zawiera bardzo dużo witaminy A. Doskonałym źródłem protein potrzebnych włosom są także kurczaki, które powinniśmy jeść jak najczęściej. Wreszcie nie można zapominać o niskotłuszczowym nabiale takim jak jogurty naturalne, które także są źródłem protein. Natomiast, jeśli chodzi o bakalie to najbardziej wskazane dla zdrowia włosów są orzechy, które najlepiej kupować w sklepie ze zdrową żywnością.